Inspiracji zawsze szukam wśród najprostszych sprzężeń, czyli wśród kontrastów. Bardzo często w poszukiwaniach artystycznych czy projektowych próbuję połączyć dwie, na pozór, sprzeczności w harmonijną całość.
Zdecydowałam się zaprojektować meble o wytrzymałej, stabilnej konstrukcji z materiału na pozór nietrwałego, kojarzonego z jednorazowością, brzydkiego i nudnego, a ponieważ zderzenie abstrakcyjnego pomysłu na projekt z rzeczywistym materiałem i jego ograniczeniami jest najciekawszym i najcenniejszym doświadczeniem, dlatego, jako projektant i konstruktor z zamiłowania, podjęłam wyzwanie przetestowania powszechnego materiału w nietypowych dla niego warunkach.
Dodatkowo upodobanie do majsterkowania, konstruowania i zabawy formą spowodowały, że zaprojektowałam serię geometrycznych brył z funkcją mebli, natomiast obserwacja i świadomość obecnej sytuacji na rynku zainspirowały mnie do podjęcia tematu związanego z ekologicznymi meblami, dlatego też wykonałam pracę dyplomową z tektury falistej.
(ur. 1994)
Studia: Wydział Architektura Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2014–2019). Dziedziny działalności artystycznej: projektowanie oraz prace manualne – rysowanie, malowanie, rękodzielnictwo. Wystawa indywidualna: KRES(ka) człowieka, galeria Autonomia, Warszawa (2017). Praktyki zawodowe w biurze projektowym Expostyl. Praca: w biurach projektowych w Warszawie – Interio Nolte Küchen w Domotece i NOWY MOTYW, Adam Orlewicz/wystawy, a obecnie – w stołecznej firmie Universal Display Solutions.